onsdag 17 mars 2010

mitt i veckan

Onsdag, dagarna går fort nu. Snart är denna vecka över och nästa vecka är de ridvecka igen, längtar! Men först njuta över denna vecka utan typ nått plugg alls, den är jätte lugn, så skönt. Idag har jag varit duktig nu på kvällen, jag har skurat duscharna, de behövdes om vi säger så! Kände knappt igen mig när jag klev in där nyss och skulle duscha, bra jobbat av mig! Och så har jag bakat kladdkaka åt mina sambos! Internet dog ett tag under kvällen, så vi satt i köket å pratade en massa gojja oxå. Vi har inga liv, när internet dör vet vi knappt vart vi ska he oss. :)

Imorn har jag pedagogik föreläsning på morgonen, sen lunchstalltjänst, efter det blir det nog en sväng till Lund med Mia, även kvällen är bokad ;)

1 kommentar:

Carina sa...

Hejsan! Såg nu att Ballerina blivit såld :(
Vet du vart hon hamnade?
Mvh/Carina