onsdag 31 mars 2010

Påsklov?

Nä något sådant finns inte här på flyinge! Medans de andra skolorna njuter av lovet så går vi så snällt i skolan. Fast denna vecka har hyfsat lugn, har inte haft många lektioner, som idag har jag inte haft någon, men jag har haft morgon, lunch och eftermiddags stalltjänst och ridit två hästar idag, så lite har man ju haft å gjort ändå. Imorn är det morgon stalltjänst i WB, sen lunch i både körstallet å WB, och eftermiddag i både körstallet och WB. Jag har det jag gör imorn, plus att jag har minst en häst att rida och lektion på förmiddagen.
Jag borde plugga en massa, men kommer mig verkligen inte för. När man har de så här lite lugnt på kvällarna är det så skönt!
Och det som är bäst är att de fortfarande är hyfsat ljust ute :) sommaren är på väg! :) underbart! längtar till värmen!



Igår hade vi hälsokontroll av hästarna på skolan. Och under besiktningen ska hästarna vara väl putsade och knoppade. Amarilli va ganska snygg ;)

Inga kommentarer: