lördag 20 mars 2010

Lördag



Denna vecka har verkligen gått fort, redan lördag.
I torsdags hade vi en föreläsning, lunchfodring, sen åkte jag å Mia till lund och gick omkring :) Skönt att komma ifrån flyinge lite å bara gå omkring i stan, händer inte så ofta, förutom dom gångerna man festar då. Plockade snödroppar och ställde på bordet oxå. Sen på kvällen blev de film och mys! En riktigt bra dag!
Fredagen va slapp! Sovmorgon, fast jag vaknade vid 7 ändå, men låg kvar i sängen ett bra tag ändå! Sen va de lunchfodring, efter de blev det en tur ut på Nova, Emma gick med och så möte vi upp Sofia med Brolle, så blev en trevlig tur! Under kvällen bakade jag kladdkaka till Petra för hon va sjuk å så såg jag på teve.
Idag har jag haft stalltjänst för Petra, och det är skånsk vår idag=det regnar! Men stalltjänsten har gått bra ändå, och jag skrittade ut med Amarilli tillsamans med resten av gänget!
Nu väntar duschen på mig, det blir alnarp ikväll :)

Inga kommentarer: