lördag 6 mars 2010

Jag brukar väl aldrig banga för fest?

Förr bangade jag aldrig för fest! Jag var en av de som var ute varje helg, skit samma om jag jobbade dan efter, de va ju bara att ta det lite lugnare under kvällen (misslyckades ju dock med de, de där med att dricka lite fanns oftas inte med i planeringen så länge). Att va bakis på en söndag hörde till vanligheterna, en söndag å inte va bakis var konstigt. Men sen jag flyttade ner hit måste jag säga att jag har lugnat mig nå jävulska! Av alla fester jag varit på här nere har jag garanterat varit nykter på hälften! och då är det inte ens fest varje helg!
Som idag tex, det är fest nere på flyinge, och vad gör jag? Jo jag sitter och pluggar! måste slagit huvudet hårt eller nått, inte alls likt mig, nu när festen tillomed är sjukt nära! men de e kanske tenta ångesten som börjar komma krypande som säger till en att man måste plugga!

Nog pratat om de, jag har lovat hundragånger att bli bättre på att uppdatera men de går verkligen så där! Och nu var det ritkigt länge sen jag uppdaterade, kommer knappt ihåg vad vi har gjort sen sist. Klarade ekonomi tentan vi skrev, och så har jag skrivit pedagogik tentan, gick nog bra där oxå! Haft utvecklingsstamtal på skolan, och jag överlevde det! Fick bra omdömen och bra saker att tänka på! I torsdags åkte vi till alnarp på storsoppa, jag och Pernilla åkte på middagen, hade en riktigt trevlig kväll :) Under denna vecka har det varit bruksprov på flyinge, så vi har fått sett en flera fina hingstar!

Nä nu ska jag återgå till pluggandet!

Inga kommentarer: