onsdag 21 maj 2008

Att sova verkar vara överskattat, för sen i fredags har jag inte sovit längre än till 6. Lördag/söndag/tisdag har väckarn ståt på kl 5 tillomed. Fast i för sig har väl varit bra med morgon passen på kl 5 eftersom det är den tiden man kommer kliva upp nu i två veckor framöver frånomed måndag, tungt!

I måndags var jag på flogsta hela dagen, lika så i dag, skönt att slippa bunker, se lite sol å ha saker att göra hela tiden, tack vare de att jag hållt mig vaken, för min kropp vill verkligen ha sömmn nu! men imorn har jag tvätt stugan så de blir inte av.

Ridit en massa har jag hunnit med, i måndags var vi borta på betet å hoppade, svin kul :) sen var de privat lektion i dressyr för Sussi, gick riktigt bra å i dag var de hoppträning för Sara som vanligt, gick så där, men nu ska Bianca få vila från mig tills på måndag tror jag :)
Vart även en liten tur på Wiggen i dag, sista gruppen var borta på betet å hoppade så vi åkte dit med fyrhjulingen, men eftersom sara inte ville hoppa så fick jag ta han, så jävla söt, kött bullen var riktigt frän! för er som inte vet hur Wiggen ser ut så kan man jämföra han med en tunna på ben! Men han kan, de e bara de att han är född i fel kropp den stackaren.

Inga kommentarer: