söndag 18 maj 2008

Söndag kväll å tävlings helgen är över, så jäkla skönt :) har varit i stallet halv 6, både lördag, saöndag å igår var vi inte hemma förren efter åtta, å i dag efter 10. Så just nu är jag grymt trött.

Bianca har varit kanon fin i helgen! Så jävla bra hon har hoppat, efter 90cm i lördags kunde man inte annat än att bli stört kär i hästen :) och i dag efteranmälde jag mig till en meter å hon gick sååå jävla bra! Helt kär i hästen! Pelles komentar i dag är helt klart bäst, när jag gått i mål sa han du rider alltid så snyggt! Och efter tävlingen tyckte han jag hade ridit den helt klart snyggaste ritten i dag, så kul att höra :)

Nä nu ska jag sova, ska upp å jobba kl sju imorn, troligen blir det flogsta från 7-13 och sen resten av timmarna till 16 i bunkern. vi får se imorn!

Natti!

2 kommentarer:

Hanna Persson sa...

kan man köpa nått slags säsongskort på flogsta?

Linnea sa...

hanna: ja de kan man göra :)