söndag 11 maj 2008

Sitter hemma hos mor och far nu, mamma håller på att fixa maten :) ska bli gott med lite grillat å tårta sen!

Igår var de kanon väder! jobbade på ridskolan, hade mina små flickor, dom e ju såå söta! -fröken, fröken kan du hjälpa mig med hovarna. Standar replik när vi fixar hästarna i stallet, de roligaste är att föräldrarna har blivit grymt duktiga, dom hjälper barna att borsta, sadlar å tränsar, de är kul att dom vill lära sig, dom flesta hade noll hästvana när barna börja.
Efter stallet åkte jag med Elin till stugan å sen drog vi vidare till fest i lunde, riktigt kul hade jag, men vart något för full. Å så fick man träffa Jon & Danne som man inte gjort på hur länge som helst, trevligt. Peter var snäll å körde hem mig å elin. Och mitt halsband som jag trodde jag söp bort på valborg är återfunnit, jag vart så glad när jag fick smset, du saknar inte ett halsband ;)

Nä nu ska jag gå å vara lite social med dom andra :)

Inga kommentarer: