tisdag 27 maj 2008

Stress, stress å åter stress, det är lite vad mitt liv går ut på. Jag jobbar bättre under press, får mer gjort, men de är slit sammt i längden, börjar känna av de nu.

I dag har jag inte gjort annat än att jobba, 6-15 på flogsta, å 16.30-21 på stallet, innan jag började på ridskolan hann jag även rida Ballerina, Felix & Felicias nya ponny, jag var test pilot för att se hur den va, jätte snäll. Så nu ska jag rida den varanan dag ett tag framöver så den blir lite mer välriden, för hon var lite stel den gamla tanten :)

Nä ska ta å krypa ner i sängen nu, är jävligt trött, får se om jag springer till jobbet imorn eller går, har måtligt ont i benhinnorna, men får skyll amig själv för de eftersom jag har haft dåliga skor å inte orkat hämta mina bra. fy på mig!

Inga kommentarer: