torsdag 8 maj 2008

Helvete vad jag hade ont i halsen när jag vaknade i morse, men lite bättre nu. I dag blir de bara att jobba, tänkte lägga mig i soffan å glo på teve tills jag börjar, städningen tar jag tag i morn.
I går jobbade jag först 7-16, se snabbt iväg för att rida å sen började man jobba 19.30 igen och var klar på jobbet vid halv 2. Så igår gick nästan hela dagen åt till att jobba, men fint med lite ifyllnads tid så man får lite komptimmar :)

Helgen som var så åkte madde, linda, jens, dennis och jag ner till Hudik till Richard å Frida där de var inflyttningsfest. Vid 11 halv 12 drig vi till stadt, där vi dansade precis hela kvällen, i alla fall jag å linda, vi blev lagom rund under fötterna å vi hade bästa bartendern ;) haha

I helgen vet jag inte ritkigt vad som händer, men jag åker i alla fall hem till lugnvik på söndag en sväng eftersom pappa fyller år i dag, Grattis pappa! å mamma fyller år nästa vecka, så de blir ihop slagen födelsmidag, så vi ska grilla å så.

1 kommentar:

Hanna Persson sa...

vad mysigt att spendera lite tid med familjen!

(du har gjort bloggen superfin föresten!)