torsdag 15 maj 2008

Då var de bara två dagar kvar till tävlingen, på lördag gäller de att allt rullar på! halv sex ska jag å camilla vara i stallet, tungt. Dock är inte allt klart, saknas en parkeringsvakt på söndag, vem vill vara? Alla jag ringde igår kunde ju inte.. Sen är de lite mer som ska fixas, de e ju jätte bra att man jobbar kväll i dag, morogn på hallen i morn, å sen ska man jobba på ridskolan i morn med, eller inte, skulle behöva vara ledig å hjälpa Maria å fixa de som är kvar.

Hästen gick ganska bra igår, hoppade bana, vi hade lite väl många rivningar, men de får ju jag ta på mig dom flesta. Vi hoppas de ska gå bra på lördag i alla fall, måste fixa henne på fredag, manen måste fixas bland annat.

Nä nu ska jag göra nån nytta innan camilla kommer, vi ska upp till träsk å leta efter saker i stallet där innan jag börjar jobba.

Inga kommentarer: