måndag 12 maj 2008

I dag var jag uppe i flogsta å städa, å jag gjorde allt som skulle göras! Så hela omklädningen m.m är klar, så nu blir de lätt att städa in oss om två veckor :)

Tidig till ridskolan var man idag oxå eftersom man bara jobbade till ett, hela banan som var uppställd skulle plockas in eftersom vi ska salta imorn, eftersom vi inte orkar bära allt så fick jag hämta fyrhjulingen ^^ och skrämma slag på mia lite, hon tyckte jag köra för fort i kurvan, men lite kul ska man ha :) Ridningen däremot gick så där, hästen kändes halv knakig så vi får se hur de blir med tävlande i helgen, Olympia är halt så hon blir de ingen start på, å Bianca vet jag inte riktigt vad de var, tygel halt typ. TS möte var de i dag oxå, i dag kom de folk i alla fall, men de tar så lång tid, hatar att sitta i möte när jag e hungrig!

Imorn ska jag tvätta, vara hundvakt, personal möte kl 13, och sen så ska Frida sätta i löshåret igen :)

Inga kommentarer: