torsdag 22 maj 2008

Imorse var jag trött, mellan tvättmaskinerna gick så sov jag, så häll jag på till 12 , då jag bestämde mig för att skärpa till mig, nån måtta får de ju vara.
Seg dag på jobbet var de, inge mycket folk alls, men de e klart de är ju ingen som vill gå å bada när det är bra väder ute heller.

Imorn blir det städning av lägenheten helt klart! Å så skulle mamma komma förbi en sväng :) Sen blir det att jobba kväll på ridskolan, 4 grupper ska jag ha så de blir till att göra lite lektionsplaneringar imorn, efter sommaren ska jag bli duktig å ta en bok å skriva ner alla planeringar i så behöver man inte göra nya varje gång.

Jag å Malin kom i dag inpå att man var rädd för att bli tjock, å de stämmer, jag är grymt rädd att bli tjock. Tanken på att gå upp i vikt finns typ inte, jag kan själv ibland tycka att jag är stor nu fast jag inte är de, men eftersom jag alltid har varit väldigt smal, och är väl mer normal nu, eller? Men sen är jag en sån som hur mycket jag än äter går jag knappt upp i vikt, jag älskar mat å funkar verkligen inte utan, om jag bara missar en lunch så märks de så väl, mitt humör blir förjävligt, så fort jag blir sur brukar folk säga åt mig att gå å äta, brukar bli snäll sen igen efter att fått i mig lite mat. Skulle vara ett monster om jag skulle banta den saken är säker, så vi får hoppas på att jag aldrig blir tjock :P

Nä nu ska jag ta å sova, GoNatt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken snygg bild du har! ;)